poniedziałek, 21 listopada 2016

50 twarzy Bartka #3


Miał być dzisiaj makijaż, ale wyszedł ZONK ... a właściwie to Troll. Chwilowo opuściła mnie wena, a w to miejsce wkradł się chochlik zwany bólem głowy oraz jego siostra chimera ... także towarzystwo idealnie nadające się do dzisiejszego 
tematu jakim jest Skalny Troll.

 💀💀💀


 Charakteryzacja dość prosta i szybka. Nie wymaga dbałości o szczegóły i właściwie można ją przedstawić na wiele sposobów. Do jej stworzenia potrzebna jest nam glina modelarska oraz masa żelatynowa, podobnie jak w przypadku wcześniejszej charakteryzacji. Wszystko przygotowujemy tak samo, jedynie 
zmienia się nam forma "maski". 


Tak wyglądała moja jeszcze przed nałożeniem na twarz. Kleiłam podobnie jak 
wcześniej na masę żelatynową.


W tej akurat charakteryzacji bardzo ważna jest praca cieniami, aby nadać twarzy jak największej trójwymiarowości, zapewnia nam to zabawa produktami zarówno płynnymi, prasowanymi jak i sypkimi. Miejsca, które chcemy aby były jak najbardziej wklęsłe zaznaczamy ciemnym kolorem, wypukłe zaś jasnym.


 

6 komentarzy:

  1. No to zaszalałaś :D Ciekawa charakteryzacja, chociaż trochę brakuje mi większej ilości detali na nosie. Wydaje się być zbyt płaski w porównaniu do czoła. Mimo wszystko jest fajnie, bo inaczej :).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki ;) Nos był popękany więc stwierdziłam, że to wystarczy, ale oczywiście każdy może mieć swoją wizje, tak jak wspominałam w poście ... tę charakteryzację można wykonać na wiele sposobów :)

      Usuń
  2. Ależ straszy troll! Zaskakujesz mnie twoimi Charakteryzacjami -:)

    OdpowiedzUsuń