wtorek, 22 listopada 2016

AMC Pure Pigment 馃拵


Dzi艣 przychodz臋 do was z moj膮 najwi臋ksz膮 mi艂o艣ci膮, czyli pigmentami firmy INGLOT. Wed艂ug mnie s膮 to obecnie najlepsze sypkie cienie jakie mo偶na tylko dosta膰. Je艣li jeste艣cie ciekawi co czyni je tak wyj膮tkowymi to zapraszam dalej ...


Praca z sypkimi cieniami nie nale偶y do naj艂atwiejszych, zw艂aszcza dla os贸b, kt贸re dopiero rozpoczynaj膮 swoj膮 przygod臋 z makija偶em. Ja osobi艣cie bardziej od aplikacji na sucho lubi臋 aplikacj臋 na mokro, a umo偶liwia mi to duraline, dzi臋ki kt贸remu sypki cie艅 zmienia si臋 w kremow膮 konsystencj臋 nafaszerowan膮 kolorem. INGLOT w swojej kolekcji posiada ca艂膮 gam臋 kolorowych produkt贸w, ja jednak dzi艣 przychodz臋 do was z cieniami do powiek AMC Pure Pigment.


Kolekcja AMC charakteryzuje si臋 tr贸jwymiarowym efektem kolor贸w, dzieje si臋 to za spraw膮 malutkich opalizuj膮cych drobinek, kt贸re sprawiaj膮, 偶e pod ka偶dym kontem makija偶 wygl膮da zupe艂nie inaczej. W艂a艣ciwie wszystko zale偶y od kontrastu mi臋dzy cieniem, a drobinkami. W tej kwestii moim faworytem jest numerek 120, kt贸ry mieni si臋 mi臋dzy fioletem, a intensywnym bordem.
 

8 komentarzy:

  1. OMG :) Uwielbiam pigmenty z Inglota, mam ich kilka! Ja r贸wnie偶 u偶ywam Duraline, jest niezastapiony.
    Wszystkie kolorki pi臋kne, bra艂abym wszystkie hehe :)

    OdpowiedzUsu艅
    Odpowiedzi
    1. S膮 cudowne, nieprawda偶? :) Fakt duraline sprawdza si臋 艣wietnie w wielu sytuacjach, nie tylko przy cieniach sypkich ;) Ja mam manie zbierania :D

      Usu艅
  2. przepi臋kne :) cho膰 nie mam obecnie cieni Inglot to na te pigmentki si臋 skusz臋, a co :)

    OdpowiedzUsu艅
  3. Odpowiedzi
    1. Na paletk臋 odsypuj臋 odrobink臋 pigmentu i dodaj臋 kropelk臋 duraline po czym mieszam p臋dzelkiem i aplikuje na powiek臋 :) Staram si臋 otrzyma膰 kremow膮 konsystencj臋, poniewa偶 je艣li wyjdzie za rzadkie to potem niestety b臋dzie si臋 rolowa膰 ;)

      Usu艅
  4. Opr贸cz niebiesko艣ci, kt贸rych w makija偶u nie lubi臋, bo mi nie pasuj膮 ;) wszystkie s膮 艣liczne, pi臋knie si臋 mieni膮 :)

    OdpowiedzUsu艅
    Odpowiedzi
    1. To prawda mieni膮 si臋 niesamowicie i s膮 niesamowicie trwa艂e ;) Szczerze polecam :)

      Usu艅