pi膮tek, 18 listopada 2016

Zestaw GOLDEN ROSE 馃拫


Dzi艣 艣wie偶a dawka kosmetyczna. 

Kosmetyki otrzyma艂am od Golden Rose jako nagrod臋 za udzia艂 oraz zaj臋cie drugiego miejsca w konkursie "Zaszalej Andrzejkowo". 馃拕

I'm so HAPPY!!! 

Po otworzeniu paczki moim oczom ukaza艂o si臋 o to 艣liczne pude艂eczko. Wizualny efekt jest dla mnie bardzo wa偶ny, wi臋c tym bardziej
 doceniam zar贸wno wewn臋trzny ...


 ... jak i zewn臋trzny ambala偶.



Po chwili zachwycania si臋 opakowaniem przesz艂am do gwo藕dzia programu, czyli kosmetyk贸w i kolokwialnie m贸wi膮c "g臋ba cieszy mi si臋 
od ucha do ucha. 

GOLDEN ROSE PROFESSIONAL 113 OMBRE MATTE

W pierwszej kolejno艣ci chwyci艂am po paletk臋 z cieniami. Nigdy nie mia艂am styczno艣ci z kolor贸wk膮 tej firmy, tym bardziej by艂am ciekawa jak si臋 prezentuje. Pierwsze wra偶enie jak najbardziej pozytywne. Cienie zamkni臋te s膮 w kasetce z plastikowego tworzywa, kt贸ra jest starannie wykonana.  Pigmentacja ... wed艂ug mnie jest niczego sobie, nawet bym powiedzia艂a bardzo dobra, sprawdza艂am tylko palcem i na pierwszy rzut oka zapowiada si臋 obiecuj膮co.

GOLDEN ROSE MINERAL Terracotta Powder 01

Jako drugi capn臋艂am puder mineralny, kt贸ry zrobi艂 na mnie bardzo dobre wra偶enie. Pigmentacja powala, podejrzewam, 偶e krycie b臋dzie r贸wnie dobre? Nie to nie to s艂owo ... 艣wietne! Generalnie spodziewam si臋 satynowego i lekkiego wyko艅czenia z dobrym kryciem. Jeszcze sprawdz臋 to w praktyce i na pewno dam zna膰. Ale na ten moment jestem tym produktem zachwycona. Je艣li chodzi o opakowanie podobnie jak w przypadku kasetki z cieniami, jest plastikowe. Do pudru do艂膮czona jest mi臋ciutka g膮beczka, z kt贸rej ja pewnie nie b臋d臋 korzysta膰, ale to tylko dlatego, 偶e jestem przyzwyczajona do stosowania p臋dzla. 

Sexy Black Mascara - Tusz do rz臋s pogrubiaj膮co-wyd艂u偶aj膮cy

Moj膮 uwag臋 przyku艂a r贸wnie偶 Mascara, a w艂a艣ciwie jej wygl膮d zewn臋trzny ... kojarzy mi si臋 troch臋 z opakowaniem perfum Christina Aguilera ... no c贸偶 wygl膮da Sexy! Niestety jednak o niej wi臋cej nie powiem, poniewa偶 postanowi艂am j膮 podarowa膰 osobie bliskiej memu sercu.

GOLDEN ROSE Highlighter Stick 1


Roz艣wietlacz w sztyfcie ... z pewno艣ci膮 jest to m贸j ulubieniec. Po na艂o偶eniu na sk贸r臋 daje pi臋kny, wr臋cz cudowny efekt z艂otej tafli, kt贸ra mieni si臋 drobinkami z艂ota pod ka偶dym kontem padania 艣wiat艂a. Dodatkowym atutem jest forma sztyftu, kt贸ra 艂udz膮co przypomina pomadk臋 w troszk臋 wi臋kszej wersji.


Creamy Blush Stick 102

Kremowy r贸偶 do policzk贸w w sztyfcie, kt贸rego zadaniem jest aksamitne wyko艅czenie makija偶u. Czy si臋 pokochamy? Dowiecie si臋 niebawem... Na razie nie chc臋 si臋 wypowiada膰. Zobacz臋 jak si臋 sprawdza w akcji, poniewa偶 dotychczas pracowa艂am na prasowanych r贸偶ach. Ale to ju偶 musz臋 powiedzie膰 ... kolor jest przepi臋kny!

L.O.N.G.S.T.A.Y Liquid Matte Lipstick 03

Pomadka Liquid Matte w p艂ynie nadaje pi臋kne matowe wyko艅czenie. I to by膰 mo偶e b臋dzie m贸j HIT, ze wzgl臋du na swoj膮 trwa艂o艣膰. Dzi艣 rano robi艂am swatcha na r臋ce i do tej pory jest w stanie idealnym. Je艣li tak samo b臋dzie prezentowa膰 i trzyma膰 si臋 na ustach to kupuj臋 wszystkie kolory!

Swoj膮 drog膮 ...

Jeste艣cie pewnie ciekawe jak te produkty si臋 prezentuj膮 nie tylko w opakowaniu, ale 偶e w niedziel臋 i tak zamierzam przygotowa膰 dla was post z makija偶em wykonanym tymi kosmetykami, to ju偶 postanowi艂am nie wrzuca膰 swatchy. Od strony praktycznej ugryziemy to ju偶 w niedziel臋.


GOLDEN ROSE L.O.N.G.S.T.A.Y Brow Styling Gel


呕el do stylizacji brwi z "funkcj膮" delikatnego przyciemnienia, 艣wietnie sprawdzi si臋 zar贸wno w przypadku jasnych jak i ciemnych brwi.
Moje pierwsze wra偶enie ... delikatnie wania tuszem do rz臋s, jaki zapach to chyba t艂umaczy膰 nie musz臋, ka偶da z nas go na pewno zna.
Opakowanie r贸wnie偶 podobne do tuszu do rz臋s, z t膮 r贸偶ni膮 偶e jest malutkie, co bardzo przypad艂o mi do gustu, poniewa偶 uwielbiam miniaturowe wersje kosmetyk贸w.

GOLDEN ROSE Lip Barrier Transparent Lip Pencil


Transparentna kontur贸wka do usta, kt贸rej zadaniem jest tworzenie ochronnej warstwy, zapobiegaj膮cej rozmywaniu si臋 b艂yszczyka oraz pomadki. Ogromnym plusem jest dla mnie fakt, i偶 jest transparentna, poniewa偶 dzi臋ki niej na pewno unikniemy efektu zjadacza ... czyli pomadki niema, a do oko艂o brzydka obw贸dka z kontur贸wki.

Eyebrow Powder 106

W prezencie otrzyma艂am r贸wnie偶 puder do brwi, o kt贸rym niestety nic wam nie powiem, poniewa偶 go r贸wnie偶 postanowi艂am komu艣 podarowa膰. Opakowanie na pewno zach臋ca, przypomina mini pudrowniczk臋. Do produktu do艂膮czony jest malutki aplikator z jednej strony zako艅czony sko艣nym p臋dzelkiem, za艣 z drugiej strony gumeczk膮 do cieniowania.

Podsumowuj膮c jestem zachwycona produktami od Golden Rose  i mam nadziej臋, 偶e r贸wnie 艣wietnie si臋 sprawdz膮, co wygl膮daj膮.  

A wy, kt贸ry艣 z tych produkt贸w posiadacie? 
Jak si臋 wam sprawdza?


A teraz na sam koniec prezentuj臋 swoj膮 prac臋, za kt贸r膮 zosta艂am nagrodzona powy偶szymi wspania艂o艣ciami.


Dzi臋kuj臋 za wyr贸偶nienie!

6 komentarzy:

  1. Gratuluj臋 wygranej :) Kusz膮 mnie te pomadki matowe z GR :)

    OdpowiedzUsu艅
    Odpowiedzi
    1. Dzi臋kuj臋 :) Szczerze polecam je艣li chodzi o pigmentacj臋 i trwa艂o艣膰 jak narazie na r臋ce to jestem mega zadowolona. A i rozprowadza si臋 bardzo przyjemnie dzi臋ki kremowej konsystencji :) W niedziel臋 b臋d臋 mog艂a powiedzie膰 co艣 wi臋cej je艣li chodzi o to jak si臋 nosi na ustach, jestem pozytywnie nastawiona :)

      Usu艅
  2. Kochana, Gratuluj臋 wygranej !!! Tw贸j artystyczny Makija偶 Andrzejkowy jest powalaj膮cy ! Brawo
    Sama 艣mietanka z Golden Rose, uwielbiam pomadki, kredki i wszelkie inne mazide艂ka z tej firmy. Aczkolwiek nie mam jeszcze pomadek w p艂ynie, tylko w formie szminek ale przy nast臋pnej wizycie w Polsce, na pewno je kupi臋 :)

    OdpowiedzUsu艅
    Odpowiedzi
    1. Dzi臋kuj臋 Pi臋kna :* Ja te偶 si臋 w nich zakocha艂am <3 Wcze艣niej posiada艂am z tej firmy jedynie kolekcj臋 wszystkich pomadek Velvet Matte, ale reszta produkt贸w te偶 jest mega fajna. Obecnie jestem zakochana w roz艣wietlaczu w sztyfcie, jest cudowny <3 Jutro ogarn臋 post z nimi i wrzuc臋 swatche to sama zobaczysz :)
      Mia艂am dzisiaj to zrobi膰, ale lecz臋 przezi臋bienie :(

      Usu艅
  3. 艢wietne pude艂ko, uwielbiam ich kosmetyki! W oko wpad艂 mi r贸偶 w sztyfcie, jeszcze takie nie u偶ywa艂am. A makija偶 przepi臋kny :)

    OdpowiedzUsu艅
    Odpowiedzi
    1. Dzi臋kuj臋 :) A kosmetyki fakt, maj膮 艣wietne :) Bynajmniej cena ich nie jest adekwatna do jako艣ci :) Ale w sumie to lepiej dla nas ;)

      Usu艅