niedziela, 11 grudnia 2016

Paleta INGLOT - kompozycja w艂asna #1 馃拕


Dzi艣 przychodz臋 do was z produktem i mark膮, na punkcie kt贸rych jestem totalnie zakr臋cona. Mowa tu o INGLOT, a dok艂adnie w tym przypadku temat dotyczy cieni prasowanych, kt贸re ub贸stwiam. Z mark膮 t膮 jestem zwi膮zana sentymentalnie, gdy偶 wiele ich produkt贸w pozna艂am ucz膮c si臋 jeszcze w szkole plastycznej, wtedy w艂a艣ciwie je pokocha艂am i tak zosta艂o mi do dzi艣. Paletki komponuje sobie sama, wedle w艂asnego "widzi mi si臋". Dzi艣 pragn zaprezentowa膰 wam kasetk pe艂n膮 neutralnych barw, kt贸r膮 mo偶na wyczarowa膰 zar贸wno makija偶 dzienny, jak i wieczorowy. Ponad to 艣wietnie nadaje si臋 do makija偶y 艣lubnych. 


Paletka idealnie oddaje to, kt贸re cienie nami臋tnie m臋cz臋 i dr臋cz臋. Cienie INGLOT 'a cenie sobie przede wszystkim za: 
  •  jako艣膰 (nie za mi臋kkie, nie za twarde);
  • brak pylenia si臋 i osypywania;
  • trwa艂o艣膰 (bez bazy trzymaj膮 si臋 spokojnie calutki dzie艅);
  • 艣wietn膮 pigmentacj臋;
  • r贸偶norodno艣膰 kolorystyczn膮;
  • nie roluj膮 si臋, nawet na t艂ustej powiece;
  • wydajno艣膰 


Paletk臋 podzieli艂am na dwa zestawy: cienie matowe oraz te z drobinkami.  Maty s膮 w ch艂odnej tonacji, natomiast te z po艂yskiem s膮 zdecydowanie ciep艂e. Intensywno艣膰 koloru na oku mo偶emy stopniowa膰, dlatego mamy wiele, nawet bym 艣mia艂a powiedzie膰 "bardzo" wiele mo偶liwo艣ci na stworzenie makija偶y ciep艂ych, ch艂odnych oraz mieszanych.



Cena jest bardzo przyst臋pna, pojedynczy wk艂ad o gramaturze 2,7g kosztuje 15,00 z艂, wed艂ug mnie jest to bardzo atrakcyjna kwota.

Dodatkowym plusem, o kt贸rym nie wspomnia艂am powy偶ej s膮 wymienne wk艂ady, kt贸re po wyko艅czeniu produktu wyjmujemy z kasetki i wk艂adamy nowe "nie 艣migane".


 Makija偶 stworzony powy偶sz膮 paletk膮. 


Tworz膮c makija偶 postawi艂am na kobieco艣膰, subtelno艣膰 i elegancj臋.

Zapraszam do zak艂adki Metamorfosis 
 

10 komentarzy:

  1. Cudna. Sama zastanawia艂am si臋 nad skomponowaniem takiej paletki, ale jednak cenowo wypada mniej korzystnie ni偶 paleta, na przyk艂ad, z Zoevy. Oczywi艣cie t臋 z Inglota mo偶na sobie skomponowa膰 wed艂ug w艂asnych potrzeb, tak aby艣my ka偶dy cie艅 wykorzysta艂y ;) Ale dla mnie ci臋偶ko by艂oby te偶 zdecydowa膰 si臋 na te kilka odcieni, kiedy do wyboru jest ca艂a masa :D
    Obserwuj臋 ;)

    OdpowiedzUsu艅
    Odpowiedzi
    1. Fakt komponuj膮c w艂asn膮 paletk臋 wychodzi wi臋ksza suma, chocia偶 szczerze powiedziawszy zar贸wno za jako艣膰, jak i gramatur臋 trzeba zap艂aci膰 , w Zoevie jeden pojedynczy cie艅 ma 2,0g w Inglocie jeden cie艅 posiada 2,7g, r贸偶nica prawie jednego grama wi臋c jest to do艣膰 sporo, dodatkowo w Zoevie jak si臋 cie艅 wyko艅czy nie ma mo偶liwo艣ci jego podmiany, w Inglocie taka "funkcja" istnieje. Podsumowuj膮c na pocz膮tek wychodzi nieco dro偶ej, ale jest to oszcz臋dno艣膰 na przysz艂o艣膰 :)

      Usu艅
  2. Mam dwie ma艂e paletki z Inglota, r贸wnie偶 sama je dobra艂am i jednej nawet nie mia艂am okazji jeszcze wypr贸bowa膰, tak samo jak nowych pigment贸w ! Ostatnio jako艣 zdrowie mi na to nie pozwala, dobrze, 偶e w mam kilka makija偶y porobionych na za艣, wi臋c mo偶e i tak pasuje je najpierw pododawa膰, no i musz臋 zebra膰 si臋 jako艣, by zrobi膰 艣wi膮teczny Makija偶 !!! Bardzo fajnie dobra艂a艣 kolorki, wszystkie mi si臋 podobaj膮 :)

    OdpowiedzUsu艅
    Odpowiedzi
    1. Dzi臋kuj臋 kochana :* Jestem uzale偶niona od kolor贸wki, cz臋sto kupuj臋 kosmetyki bo co艣 mi si臋 spodoba. Na ca艂e szcz臋艣cie pracuj臋 w zawodzie to nic si臋 nie marnuje, bo sama siebie na co dzie艅 praktycznie nie maluj臋 ... taki ze mnie troch臋 szewc bez but贸w, a je艣li ju偶 to delikatnie. Lubi臋 Twoje makija偶e, wi臋c czekam niecierpliwie na nowo艣ci z Twojej strony :)

      Usu艅
  3. Bardzo 艂adnie wygl膮dasz . Makija偶 delikatny taki jak lubi臋 :)

    OdpowiedzUsu艅
    Odpowiedzi
    1. To nie ja ... ja tylko malowa艂am i fotografowa艂am, ale i tak dzi臋kuj臋 ;)

      Usu艅
  4. bardzo dobra pigmentacja, na pewno obejrz臋 si臋 za Inglotem w Polsce, opinie s膮 艣wietne w internecie :)

    OdpowiedzUsu艅
    Odpowiedzi
    1. Pigmentacja jest rewelacyjna, mo偶na fajnie nimi budowa膰 efekt :) Niestety jest bardziej doceniany za granic膮 ni偶 u nas w Polsce.

      Usu艅
  5. mam cienie inglot w ilo艣ci sztuk 1 . taki szary z brokatem uniwersalny,. fajny ziomek jest :D obserwuj臋:)

    OdpowiedzUsu艅