czwartek, 1 grudnia 2016

Pod włos ... czyli ostre rwanie z plastrami SENSUAL


Dziś przychodzę do was z plastrami do depilacji całego ciała Sensual firmy Joanna

W opakowaniu znajduje się 12 pojedynczych plastrów z wyciągiem z aloesu, który ma zapewniać właściwości kojąco - nawilżające. 
Plastry są wyjątkowo elastyczne dzięki czemu idealnie dopasowują się do ciała i usuwają zbędne owłosienie za jednym pociągnięciem.

Do zestawu dołączona jest tubka z oliwką łagodzącą podrażnienia, która ma teoretycznie usuwać pozostałości wosku oraz przynosić ulgę po depilacji. Jednak ja nie odczuwam tzw. ulgi, być może dlatego, iż przyzwyczaiłam się do depilacji woskiem. A uczucia tłustości na skórze nie cierpię, do nawilżania używam tylko i wyłącznie kremów/balsamów, które szybko się wchłaniają.



Zgromadziłam już zapas oliwek, które pewnie wykorzystam latem podczas opalania. Jedna tubka zawiera 10 ml oliwki, generalnie starcza na jednorazową aplikację na całe ciało.



Pewnie teraz sobie myślicie co to do cholery jest?! Jak mogłam się tak zapuścić?!
Otóż nie! To nie moje!

Dziś udało mi się upolować dzika!
A o to i jego wrażenia po zabiegu depilacji:
" Drogie czytelniczki z pełną świadomością i na własną odpowiedzialność nie przymuszony ani prośbą, ani groźbą, ani szantażem poddałem się rwaniu mojej ukochanej szczeciny, generalnie boli i piecze, nie jest to ni w ząb przyjemne ale czego się nie robi dla tej jedynej w życiu księżniczki"

Co prawda nie udało się nam usunąć wszystkich włosków, ponieważ zostały mi tylko 4 pojedyncze plastry, co osobiście uważam za sukces przy tak bujnym i długim owłosieniu. Pewnie, interesuje was jak długo utrzymuje się efekt gładkiej skóry, otóż u mnie 3-4 tygodnie.
Na ten czas mam święty spokój z depilacją.


PRZED
PO

Osobiście polecam plastry Sensual. Używam ich od roku i jestem bardzo zadowolona z efektów:
  • wolniejsze odrastanie
  • mniej włosków z każdą kolejną depilacją
  • bez bolesnego wrastania
  • piękne i gładkie nogi na okres 3-4 tygodni
  • opakowanie starczy na obie nogi 
  • prosta aplikacja


Polecam również plastry do depilacji twarzy, ja używam do brwi.

8 komentarzy:

  1. Miałam plastry Veet i średnio byłam zadowolona..
    Brawo dla Twojego faceta, mało który zdecydowałby się na taki zabieg ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja jestem osobiście bardzo zadowolona, u mnie się sprawdzają. Ale na pewno dużo zależy od włosa i skóry danej osoby. Z kolei mój mąż stwierdził, że jednak woli tradycyjnie ... czyli maszynką ;)

      Usuń
  2. Hm...brawa dla faceta - przede wszystkim ;) A mężowi wcale się nie dziwię, że woli tradycyjnie... maszynką - ja także!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja przez wiele lat stosowałam maszynki, ale efekt mnie nie zadowalał bo był krótko trwały, wosk zdecydowanie jest moim faworytem :) Chociaż mam w planach jeszcze spróbować lasera :)

      Usuń
  3. Podziwiam Twojego mężczyznę, że dał Ci się wydepilować. Mój pewnie popukałby się w czoło, gdybym mu to zaproponowała. Osobiście preferuję depilator do nóg, zwykłą maszynkę do pach i mój ulubieniec tego roku - pasta cukrowa do bikini. Widzę już pierwsze efekty regularnego usuwania włosów za pomocą pasty cukrowej, mianowicie prześwity nawet po miesiącu od depilacji :) Polecam wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mój też na początku nie chciał, ale powiedzmy, że argumenty wystarczająco dobre go przekonały :) Posiadam depilator do nóg, ale mam straszne pod nim zaczerwienienia. A o paście cukrowej nie słyszałam, to mnie zaciekawiłaś! A gdzie taką pastę dostanę? Czy to domowej roboty produkt? :) Serio nie słyszałam o tym :D

      Usuń
  4. Mam te plastry :) Raz nawet chciałam się podjąć takiej depilacji jednak po jednym plastrze zwątpiłam ... Chociaż jestem już po depilacji pastą cukrową i myślę, że to będzie następny krok :) Mam nadzieję, że tym razem nie odpuszczę po jednym plastrze :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pierwszy raz jest najgorszy, z każdym następnym dostaniesz totalnej znieczulicy :) Obecnie nawet najmniejszego zaczerwieniania po depilacji nie mam :) Ponad to plastrami z tej samej serii (do twarzy) robię sobie brwi :)

      Usuń